Sunday, December 26

ayuh, gelombang kuning!


wooot,wooot!! ayuh Malaysia... gelombang kuning pastinya sedang memenuhi Stadium Nasional sekarang ni...sekejapan lagi, perlawanan yang ditunggu-tunggu akan bermula...fuhhh, belum start match lagi c'chemp dah dub-dab.dub-dab...team Malaysia diharapkan berjuang habis-habisan dan pastikan kita main fair-play..xmo ganas-ganas okay! c'chemp harap sangat sangat sangat sangat dan sangat team Malaysia akan menang... score nya mungkin 2-0..tapi ikut kata Tengku Abdullah, baginda mau 3-0... ahhhh! tak kisah laa, janji Malaysia perlu dan kena menang dengan gap goal yang selesa...yelaa, bekalan untuk 2nd round kat Jakarta nanti...Safee Sahli dan Idlan!!! korang main elok-elok tau...Amirulhadi yang comel sila bertahan! Kunalan, you a great runner but watch out! Khairul Fahmi, sila tangkap dan pegang bola dengan kemas!dan yang lain-lain, jangan gentar, pass bola tu kasi tepat...engat, player ke-12 korang ada di stadium - ULTRAS MALAYA dan tentunya SI GELOMBANG KUNING! oh terlupa, kapten kita SafiQ...our trust is on you, do lead our team the best you can!

...amirulhadi, safee sahli dan s. kunalan...

semalam c'chemp tengok berita kat tv3 laa kan, pastu dia cakap team Harimau Malaya akan pakai jersi warna kuning juga, sama macam fans Malaysia... personally, c'chemp lagi teruja kalau team kita pakai jersi warna biru compared to jersi kuning... semacam ada 'luck' pada biru itu...tapi tak pe, itu bukan masalah yang besar...kuning lambang kedaulatan, semoga 'aura' warna kuning tu memberi tuah! 


...smart kan jersi Malaysia...

harap-harap PM kita, Datuk Najib ada masa final tu nanti...sama macam masa Malaysia lawan Vietnam hari tu, PM kita mai duduk sama-sama kat BB tengok match sampai akhir...kira bawa tuah laa tu kan??! hehehe.. dan walaupun c'chemp tak dapat bersama di dalam stadium,  c'chemp sekeluarga akan tengok match tu kat tv... to fans, behave yourself okay...xmo nakal-nakal dengan fans lawan tau...biar cool jerrr...



inilah Barisan Kita, Malaysia Boleh!!!



c'chemp

No comments:

Post a Comment