Wednesday, October 13

aku SAYANG kau

rasa tertekan apabila kita berada di tengah-tengah..
dan perlu memilih yang mana lebih penting...
betulkan??

sangat berat rasanya...
menyimpan rahsia tentang suatu kenyataan yang sangat nyata...

babe, bukan niat aku nak sembunyi hal ni dari kau...sungguh!! tapi aku perlu jaga hati dia, babe...dia tak nak kau tau pasal dia..langsung! aku tau, kita kawan..tapi serius, aku nak bagitau kau perkara yang sebenarnya...aku tak nak nanti ko rasa aku tipu kau!!! aku tak tipu!!! benda ni jadi secara tak sengaja, dan aku tak pernah terlintas langsung hal ni akan jadi macam ni...aku tau siapa aku pada kau dan dia di awalnya...aku harap sangat yang ko akan tahu secepat mungkin..tapi masalahnya, bila???? aku tak tau! sebab aku perlu jaga hati dia, aku perlu jaga hati kau! kalau la kau tahu, betapa berat aku rasa bila aku terpaksa rahsiakan hal ni...aku bukan nak mengelak, tapi aku terpaksa...dan seandainya, saat untuk ko tahu hal yang sebenarnya tiba...aku berharap yang ko percaya pada aku...aku sayang ko, aku sayang dia...tapi aku terima, kalau2 nanti hubungan kita dingin...aku tahu aku salah bila aku tak cerita yang sebenarnya, dan aku harap ko faham kenapa aku buat macam tu satu hari nanti...saat nya akan tiba juga...aku akan bagitau kau juga nanti....tapi kalau aku tak dapat juga bagitau perkara yang sebenar kat kau sampai ke akhirnya, aku minta maaf...tapi percayalah, yang bukan itu niat aku...

No comments:

Post a Comment