Tuesday, December 15

saya suka awak!! [part1]

pada entry kali ni, c'chemp dengan bangganye nak menceritakan semula satu kisah yg bg c'chemp sangat la sweet...kisah ni, tentang SUDDEN CONFESSION oleh seorang lelaki kepada seorang perempuan yg mana mereka ni, baru sahaja "declare" sbg kawan xsampai pun 6bulan wpun dah kenal lama....

biar c'chemp kenalkan watak2 kisah ni ye...
***LEMAN*** &***JOYAH***
(wpun nama kelakar&bukan nama sebenar, tapi cte ni betul tau!!!)

terus kepada hari yg berlakunye kisah ni ye, xpayah laa c'chemp nak cte background LEMAN & JOYAH ni dr mula ye.. =)

ade la dlm 2 hari lepas kot... si LEMAN ni, dia call JOYAH ni haa... agak lewat juga laa time tu, dlm kul 2pg ke 3pg... makanye, mereka pon berborak-borak laa seperti biasa (tanya khabar segala la ye).. pastu, pabila kredit hmpir kehabisan, LEMAN & JOYAH ber-sms la pl...

SUDDEN CONFESSION bermula apabila sms mereka berbunyi spt ini...

LEMAN= "siang td saya gi *A*A*G, jalan2 dgn kawan..tringat kat awak, huuuu"
JOYAH=
"teringat kat saya?? Ou, terharunye.....hee"

LEMAN=
"saya suke kat awak"

JOYAH=
" cop!! boleh saya gelak x???? serius, saya nak gelak..."

LEMAN=
"ade pl nak gelak!! org serius, dia main2 pl..."

JOYAH=
"serius?? saya serius la ni...[wawawawaw]"

LEMAN=
"awak, saya serius ni!!"

JOYAH
= "ok2, mtk maf...serius2...sorry2"


LEMAN=
"saya suka pada awak, ikhlas!! hati saya terbuka utk suka kat awak..awak pl??"

JOYAH=
"awak pasti??!! kdg2 tu ble kte kenal dgn seseorang n serasi, kte akan rs yg kte ske kan dia..syg tu ade sb sy syg semua kawan2 sy..ske 2, blom lg kot lgpun kte an br kenal"

LEMAN=
"syg tu lebih tinggi drpd ske..jujur la pada saya.. kalu awak malu, saya xkan tanya lg"

JOYAH=
"Ou ye ke??heee..kalau saya kata yg saya selalu teringat kat awak, e2 ske ke??kalu e2 ske, ye kot"


LEMAN
= "syg saya x??"

JOYAH=
"syg jer (Ou man, saya dh keseganan tahap max ni!!)"

LEMAN=
"saya pon ske kat awak, tp saya malu..at least saya dh berterus terang kalau ape2 jd pada saya kemudian hari nanti"

JOYAH=
"thanx sb ske saya..sgt terharu~~...kalu saya tipu, saya xdpt ape2 ea"

LEMAN=
"so,couple dgn saya?? saya akan cuba yg terbaik utk awak.."

JOYAH=
"kalau boleh, sya terima...tapi xkan saya nak pasang 2 kot..mana nak campak bf saya sekarang ni?? heee"


LEMAN=
"mafkan saya...saya terlupa yg awak sudah berpunya..nampaknye, xde jodoh utk kte.."

JOYAH=
"jgn mcm ni...awak pernah ckp awak ade 8thn lagi an...dlm 8thn tu awak boleh ade banyak pilihan...andainya jodoh saya dgn awak, maka saya dgn awaklaaa nanti"


LEMAN=
"jika ada kekosongan dlm hidup awak nanti, saya akan cuba yg terbaik utk awak"

JOYAH=
"insyaallah..saya mintak maaf kalau saya kecewakan awak..tp serius saya xberniat"

LEMAN=
" saya xmara pada awak...cuma saya tersilap langkah pada awak..saya ok n jgn risau kan saya..cumanya, saya xboleh dah selalu sms n col awak..sbb bila selalu, takut nanti saya xdapat kawal perasaan saya pada awak..."

JOYAH=
"ikut awak la..tp jgn nanti saya ni jd org asing pada awak ye"





################THE END################


ahha!! amacam??? so sweet kan..... pada c'chemp kan, LEMAN tu so gentleman sbb dia berani meluahkan perasaan dia pada JOYAH coz diorg xpernah jumpe!!! just tukar2 gambar jew... part yg paling c'chemp ske is sms dr LEMAN


"saya xmara pada awak...cuma saya tersilap langkah pada awak..saya ok n jgn risau kan saya..cumanya, saya xboleh dah selalu sms n col awak..sbb bila selalu, takut nanti saya xdapat kawal perasaan saya pada awak..."


macam ade aura jer ayat LEMAN tu..hahahaha...so, ape kesudahan mereka ni?? ntahlaa..kalau ade pape infO, c'chemp publish kan kat blog ni ea... mari kte doa2 kan LEMAN&JOYAH ni berkesudahan baik... aminnnnnnnnnnnnnnnnn... =D
[Ou ye, cte ni CTE BENAR ok...c'chemp olah sikit2 skripnye...tp org yg sebenarnye, dh bagi permission kat c'chemp...HAK EKSKLUSIF gtu]

ok daaaaa~~~





c'chemp

No comments:

Post a Comment