Wednesday, September 2

part 3..the end

[+] babe, i luv u ah!!!
[-] eh2, bg salam pon x, terus luv aku..pe hal ni, gumbira2 nampak??
[+] oppss, sori..maafkan saya! heeee
[+] assalamualaikum my dear..
[-] haa, br betul.. waalaikumussalam babe.. ok now, leyh cte...
[+] kitorg dh ok!! =)
[-] alhamdulillah..gud2...eh jap, sape yg xok ngan ko ni?
[+] ko ni apehal la slow hari ni nie...aku ngan abe aku laa..kitorg dh setel dah semalam.. =)
[-] amboi, patot la berbunga-bunga kawan aku ghini ye...
[-] aku bet ko mesti bgtaw dia kaw2 nye kan...
[+] well, i have to..kalau x, aku yg dok ngidapye nanti..makan dalam..huhuhu..
[-] memang berbaloi..heee..see, i told u to sabar kan...so, puas hati dah setel??
[+] owh, musti r..thanx babe ea..
[-] yg ko thanx kat aku nape??
[+] saje!
[-] ok, dh dtg dh kepala xbetul kawan aku ni..aku harap, pasni xjd lagi mcm ni k... =)
[+] itu...ermm,no komen..kite xtau in future la babe...apepun, kite redah jer! yeahhh!!!
[-] ko sayang dia an? even dl ko reject dia bagai nak mati?
[+] aiiyaaa!! nape la ko tny mcm tu???? ok aku jawab, aku sayang dia, dr dulu lg tp sayang manja2 je, kawan la katakan...tp skrg, konpem sayang... (",*)
[-] haa, jgn syg dia jer, aku??
[+] sayang la...jeles pula!
[-] uihh, itu musti! =p
[+] ekau totap di hati ku...
[-] kombang den dongar nyo..

No comments:

Post a Comment