Wednesday, August 26

part 1

[+]: rindu gler kot kat dierrr!!!
[-]: sape ea??

[+]: abe aku r, sape lagi...xkan rindu kat ko lak....

[-]: oowh, abe mu ke...hehehe...ni ape hal sampai rindu yg amat ni??

[+]: agak lama juga rr kitorg xmsg ke contact ke....aku takot nak msg2 dia ni, kang dikata mengacau pl..

[-]: haih, ko ni gf dia kot, xkan ko nak tanya khabar pon xleyh?? apa ke hal nyerrr ni....

[+]: aku xtau r, semenjak dua menjak ni...kitorg cam ntah hape2 ntah...aku trasa cm dia marah kat aku...aku dah tanya dia, tapi dia kata x!

[-]: nape dia nak marah ko lak? ko wat salah ea...

[+]: mungkin aku marah dia dl kot sebelum tu...


[-]: haaa?? aku xpaham...

[+]: mcm ni, ada r dlm 2minggu lepas, kitorg dh start jarang msg2...especially dr pihak dia..anyway, masa tu dia ade family probs so, aku cm malas r nak kacau dia sb dia ngah bz an...tapi kitorg still msg juga...then, day by day kekerapan msg masuk dr abe aku tu semakin kurang...untuk mengelakkan kekusutan kepala aku ni, aku think +ve je r and assume yg dia busy..

[-]: pastu...??

[+]: pastu, lelama tu aku cm tensen dah..celaru kot...dia dah xcol aku, msg pon x...kalau msg pon kejap aje...and 1day, bile dia col aku ralat nak angkat col dia tu..aku hntr msg yg aku malas!

[-]: berani kot..lagi2...

[+]: abe aku tu tanya r nape..aku ckp r apa yg aku xpuas hati segala kat dia..

[-]: ape abe mu jawab???

[+]: "syg, sy mintak maaf ye..saya taw salah saya."

[-]: yeaa, dh setel!!!


[+]: belom ah!! aku pon ingat dah setel, tapi lepas hari tu, dia wat lagi hal yg sama...

[-]: oooowwh, belom ker?? dia ade hal kot... =)

[+]: xboleyh bgtaw ke??? kenapa mesti nak wat aku tertanya-tanya?? babe, penat kot mcm ni..sampaikan aku terpikir, dia ni memain ke dengan aku...nak test aku ke...

[-]: hmmm, rumit juga an....so, skrg cmne?? ada ok kah??

[+]: minggu ni br semalam kot dia msg aku...almost 3hari kitorg xcontact!!argghhhhhhh.....yg best nye tu, msg bape kerat jer, pastu dah stop...

[-]: abe mu cakap ape???

[+]: "hi" - "hi"

[+]: "ngah wat ape tu?" - "ade kat bazaar, nak beli makanan"

[+]: "maaf laa, bulan pose ni busy sikit" - "owh, xpe2"

[+]: dah..the end...


[-]: tu jer??? knpe laa abe mu ni...xsihat kot..

[+]: ko nak aku aspect ape? aku malas nak pikir bukan-bukan..kurg pahala bulan pose ni taw..hahaha..biar la dia..kalau dia ingat kat aku, pandai2 r dia nak cr aku ni haaaa...

[-]: sabar je la ye babe...cool jer!

[+]: =)




No comments:

Post a Comment